תפריט יצירת קשר
072-392-5413
אין תמונה

ערב גיבוש למורים

ערב גיבוש למורים

לא פשוט למצוא את הזמן המתאים כדי לגבש את צוות המורים בבית הספר. במשך השבוע המורים והצוות החינוכי בבית הספר עסוקים בחינוך ולימוד הילדים, ובסופי שבוע ובחופשות הם צריכים קצת את הזמן החופשי שלהם כדי לנוח. אז מתי נותר לנו? בערב! 

ערב גיבוש למורים זהו רעיון נפלא שבתי ספר רבים דוגלים להתמיד בו לעתים תכופות. ידוע שלמורים יש עבודה קשה, ורבים מהם מקדישים זמן יקר גם מעבר לשעות העבודה בבית הספר, אך לא תמיד זוכים ליחס מפנק כמו שזוכים עובדים בחברות במשק. בעוד שלעסקים רבים יש ימי תרבות או שכמה עובדים יוצאים לבילוי משותף, בקרב המורים בישראל התופעה הזאת פחות שכיחה מכיוון שהם עסוקים כל כולם במתן לילדים וקצת מזניחים את עצמם.

חשיבות של ערב גיבוש

החשיבות של ערב גיבוש למורים נועדה כדי לשמור על מורל ומוטיבציה גבוהה בקרב המורים ואנשי הצוות בבית הספר. מנוחה קטנה מהלחץ השבועי וקצת רגע של שקט כדי לדבר ולהעביר חוויות עם המורים האחרים בבית הספר. ערב גיבוש יכול להיות ערב סרט או ארוחה, אבל הוא יכול להיות גם פעילות מעניינת ומאתגרת שתעמיד את המורים במצב חדש ומרענן שבו הם לא נתקלים ביום יום. אתגרים כאלו מבוצעים בדרך כלל על ידי חברות שמתמחות בתכנון ימי גיבוש, בדגש על ימי גיבוש למורים וערבי גיבוש למורים.

מה עושים בערבי גיבוש למורים?

  • שיפור עבודת צוות ושיתוף פעולה בין המורים
  • למידת טכניקות ושיפור יכולות עמידה ודיבור מול קהל
  • שיפור חשיבה יצירתית / חשיבה מחוץ לקופסא
  • שיפור חשיבה אסטרטגית
  • כל זאת תוך כדי הנאה מרובה

אם אתם מעוניינים בערב גיבוש או יום גיבוש, אל תהססו ליצור איתנו קשר ונפנה אתכם לחברה המתאימה עבורכם.

שלחו לנו הודעה