תפריט יצירת קשר
072-392-5413
אין תמונה

ימי גיבוש למורים

ימי גיבוש למורים

עבודת צוות ואחווה בין מורים בבית הספר הם חשובים יותר מכל מקום עבודה אחר. המורים משמשים דוגמא לתלמידי בית הספר ולכן חשוב שהמורים יהיו מגובשים וידידותיים אחד כלפי השני. בצורה כזו, שהמורים רגועים ונינוחים אחד עם השני, הם משדרים סביבה רגועה ובטוחה לתלמידים. 

ימי גיבוש למורים נועדו כדי לתמוך במורים ולגבש אותם. באמצעות פעילויות שונות שנועדו לחזק את הקשר בין חברי צוות בית הספר. באמצעות משחקים, משימות, חידות ושלל אתגרים שמבוצעים במהלך ימי הגיבוש, יכולים הצוות לבצע אתחתנא קלה מהתקופה העמוסה של שנת הלימודים ולקבל כוחות מחודשים לקראת היום הבא. צוות מקצועי לימי גיבוש ידע להשתמש בניסיון שלו וברעיונות מקוריים כדי להוציא מהמורים ומהצוות החינוכי יכולות ורגשות חדשים שלא באו לידי ביטוי לפני כן בחברת שאר הצוות.

נהוג לבצע יום גיבוש למורים בתאריך שבו כל אנשי הצוות או לפחות רובם נמצאים. כמובן שיום לימודים רגיל הוא לא זמן מתאים ולכן מבצעים בדרך כלל יום גיבוש בתקופות של חופש. הן בחופש הגדול והן בימי חול המועד של חגים מסוימים. מתי שנוח לכם. לעתים, גם בזמן תקופת הלימודים, יהיו כאלו שיעדיפו לבצע ערב גיבוש למורים במקום יום גיבוש.

היכרות עם מורים חדשים ושיפור יכולות חבויות

ימי גיבוש למורים היא דרך מעולה לגבש מורים חדשים שמצטרפים לצוות בית הספר. ההתאקלמות שלהם בצוות בית הספר תהיה הרבה יותר מהריה בדרך זו מאשר בצורה טבעית במשך השנה. בימי גיבוש ניתן לנצל את הזמן כדי שכל אחד ידבר על המשפחה שלו ועל התחביבים שלו. 

בנוסף, חשוב להבין שימי גיבוש הם לא רק זמן לעשות כיף חיים, אלא גם זמן ללמוד ולשפר את היכולות השונות של המורים בבית הספר. ימי גיבוש נועדו כדי לשפר את עבודת הצוות ושיתוף הפעולה, לעודד חשיבה יצירתית וללמוד טכניקות חדשות להתמודדות עם אתגרים שונים. 

אגב מורים חדשים, הנה כמה טיפים שיש לנו למורים חדשים.

שלחו לנו הודעה